Demachiant pentru ochi Vivanatura

Denumirea produsului este de fapt „crema demachianta pentru ochi” si mi-a fost recomandat de vanzatoarea de la un magazin de produse naturiste.

De cativa ani, am folosit aproape cu fidelitate produse pentru curatarea tenului precum lotiunea demachianta micelara sau demachiantul ochi si buze cu Argan din motive de prietenie cu pielea mea si din ratiunea unui raport bun calitate-pret. Ce m-a necajit de aceasta data a fost ca eu am vrut sa iau lotiunea micelara de la Mega Image si pentru ca nu am gasit-o am rugat-o pe doamna de la magazinul cu produse naturiste din apropiere sa imi arate ce are. Demachiantul cu argan nu ar mai fi o optiune acum pentru ca il consider prea uleios pentru gustul meu. Imi doream sa raman la produsul Gerovital si nu stiu daca voi renunta definitiv la el, dar de data asta nu era prea comod pentru mine sa merg pana la Auchan, Cora, Kaufland si poate si acolo sa constat ca nu e listat.

Sa revin la Vivanatura care a fost o surpriza placuta pana acum. A curatat bine, usor, are si un efect usor de tot astringent, desi e crema. A fost important ca nu am simtit reziduurile lui pe fata si nu mi s-a intamplat ca in alte cazuri  (nu cele de mai sus) sa caut intr-o fractiune de secunda sa imi spal tenul cu apa si solutie pentru curatarea „curatarii”.

Nu ma grabesc sa ii dau nota generala dupa o singura utilizare, dar la curatare si hidratare merita un 9 din 10, iar la pret nota maxima fara ezitare. Costa doar 8 lei. Si recunosc ca sloganul lor mi-a inmuiat putin inima: „facut cu drag in Romania”.

Am cautat putin firma, pentru ca e prima data cand aud de ei, iar rezultatele m-au impresionat placut. Au un site curat si simplu, dar bine organizat. Site-ul are si blog. Oamenii lucreaza si cu agentie de PR ceea ce, poate cu putina subiectivitate, ma face sa cred ca vor sa stea multa vreme pe piata. As mai incerca si alte produse.

Nota mare si pentru sinceritate! Produsul este 95% natural. Mi s-a cam acrit de produse pe care scrie ca sunt 100% naturale (nu ma refer doar la cosmetice), dar de fapt mustesc de ingrediente dubioase.

 Demachiant Vivanatura

Demachiant Vivanatura

 Demachiant Vivanatura

Demachiant Vivanatura

Lasă un răspuns

